"bersyukurlah dengan ape yg Allah kurniakan walaupun sedikit . insyaAllah hidup kita akan sentiasa diberkati . SEMOGA EMYLIA BINTI ABD RAHIM MENDAPAT 9As+ DALAM SPM 2016 AMIN YA RABBAL ALAMIN" {}


assalamualaikum !
2 Jul 2011 4:16 pm | Written by Emie Pandai Cantik Comel Baik Solehah
sblm bce jwb salam dulu , klau x d0se bce p0st aku . :)

da jwb kan ? haaa dngr cite aku nie . tdi kat sklh kan ade larian 1 MURID 1 SUKAN 1 MALAYSIA ,  sklh k0rg p0n ade kan ? sbb seluruh negara bwt larian hri nie .. sklh aku lari dlm kwsn perumahan je x jauh sgt p0nn kire2 1.8 km rse nye . x jauh kann ???? jadi xde lha penat sgt .. lgi p0n aku bkn nye lari tpi smbg je bnyk maklum lha p0mpuan sehari x smbg x sah ! kan2 ? aku nk cite ape eh tdi da lupe lha ..............


haaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!!!!!!!!!
mse nk mule tu kan kne bwt senaman aku x ikut p0n mls .. hehe~
n then , cikgu lepas kan kite 0rg dlm kul 7.45 . laki lari dpn p0mpuan blkg n last ibu bapa .... tpi wktu lari ibu bapa lgi laju dri murid2 ... dasyat..............dasyat ! umur maseh pnjg lari je lha yerk . yg mude2 plak b'hnti rehat . ter0k...............ter0k ! tmbh2 laki ngn p0mpuan yg gedix2 tu , gatai nk ng0rat tepi jln . xde class langsg . bt0l x ? menyampah aku tgk die 0rg !

then , aku lalu kat dpn umh cikgu halimatun (guru kelas aku) , cntek gile umh cikgu tpi x abes renovate agi .
aku terus kan p'jalanan da nk smpai kat sklh da ... tibe2 nmpk s0rg laki nie pkai bju hitam , die lari laju gile tepi kite 0rg smpai x perasan da mcm harimau aku tgk .. then, smpai lha kat pintu pagar msk sklh aku , aku dpt ta0 che amira syafiqah (thn 6) dpt tmpt p'tama, kedua amira (thn 5) .. mmg due2 nye kuat sukan p0n .

then , cikgu bwt perlawanan futsal antara nth lha aku x amek ta0 p0n .. yg mng p0n aku x ta0 . ter0k kan aku nie ? biase lha aku pegi lepak ngn bff aku nur syafiqah izzati zulkefli . lepas 2 jam b'lalu , cikgu panggil semue suh kumpul blek sbb dah nk balek umh .. kul 12.15 bru balek . TAMAT ! 0ke lha bye akk aku p0n da bising aku gune lapt0p lame2 , jeles lha tu ingat aku x ta0 !