"bersyukurlah dengan ape yg Allah kurniakan walaupun sedikit . insyaAllah hidup kita akan sentiasa diberkati . SEMOGA EMYLIA BINTI ABD RAHIM MENDAPAT 9As+ DALAM SPM 2016 AMIN YA RABBAL ALAMIN" {}


shopping sebelum puasa :)
31 Jul 2011 4:01 pm | Written by Emie Pandai Cantik Comel Baik Solehah
hye u all 
mcm mne da bwt persiapan ke utuk puasa nie ?
klau blum pegi lha shopping skrg jgn boros sgt suda .
nk tahu ape yg aq nk cite hri nie ?
haaa mcm nie cite nyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee 

tdi aq pegi TF value mart ngn family aq ,
mse nk smpai kat dpn TF tu , 
ayh aq suh kaka aq tgk parking kat dlm tu kan .
kaka aq ckp lha "PENUH NYE !"
mne x nye org nk puasa msti lha shopping sakan ye x ?

then , kiteorg jln  pegi msk TF
ayh aq tnye "NK BAWA TROLY MASUK X ?"
mak aq ckp lah "X YAH LHA , AMIK KAT SANE JE"

bile da smpai kat dpn pintu nk masuk TF tu ,
kiteorg tgk satu troly pon xde kat tmpat letak troly tu .
mmg rmai gile lha org pegi situ .
terpaksa lha ayh aq patah blik amik troly tdi .

then , mule lha kiteorg nk ber-shopping2 dlm TF tu .
mmg sesak ngn org kat dlm tu , yla xkn sesak ngn binatang kowt kan ?
mcm2 kiteorg beli penuh satu troly tu .
mse nk bayar lgi lha da mcm traffic jamp je ..
ayh aq suh aq ngn kaka aq n lain2 pegi tgk bju ke kasut ke dlu  .
sbb lme nk tunggu beratur .

da abis tgk2 ,
kiteorg tunggu kat luar kaunter .
ade lha org yg ckp2 tu kan ........ 
die ckp lha sket lgi UPIN & IPIN  nk dtg ..
mmg btul pon .
aq tgk je lha mne UPIN  & IPIN  tu ,
tibe2 die keluar dri dlm TF tu .
org semua diam , sbb terpegun sgt kan .
wktu die jln dekat2 ngn aq , die tunjuk2 piece plak .
ingt cantik sgt lha tu ... 
elok2 ayh aq abis byr , UPIN & IPIN  tu pon nk blik .
ayh aq berhenti lha kat tepi tmpt cadar tu kan ,
then , IPIN  tu sentuh adik aq ..
malu2 plak adik aq nie .

mse da smpai kat kete ,
adik aq tetiba je nangis .
tdi nk sgt jumpa UPIN & IPIN ,
bile die sentuh nangis plak . 
x ke gedik adik aq nie .. 
haha~ lntk je lha die .
ape aq kesah ekk ?
then , kiteorg blik ke rumah dgn gembira ~ 
~bye_bye~