"bersyukurlah dengan ape yg Allah kurniakan walaupun sedikit . insyaAllah hidup kita akan sentiasa diberkati . SEMOGA EMYLIA BINTI ABD RAHIM MENDAPAT 9As+ DALAM SPM 2016 AMIN YA RABBAL ALAMIN" {}


Akhirnya Aku Kahwin
4 Nov 2011 6:04 pm | Written by Emie Pandai Cantik Comel Baik Solehah
Ceh , ceee korang tegok aku punye title . Woohhh , meletooopppp beb ! haha~ Ape korang tegah pk skrg ? jgn pk bukan2 ekkk ! korang jgn salah fhm lakk , aku x kawen pownn . 

Korang penah degar x ayat tuhh ? Akhirnya Aku Kahwin ? Mesti penah kan ? Tuhh tajuk novel yang ditulis oleh kak Herna Diana . Dia novelis baru kowwt . Novel pertama dye yg Cinta 3 Suku tuhh . Tao kan ? Aku saje je tulis pasal novel ny , sbb aku baru je abes bace . Dua ary je aku da abes bace . Maklumlha , peminat novel no.1 di malaysia . Haha yke ? Mcm xley caye je ekk ? Sebenar-benarnye , aku nak komen sket pasal novel ny . hehe~ Dengar ekkk !

  1. Cerita dye kire okey lha .
  2. Aku suke !
  3. Menarik !
  4. Tertarik !
  5. Kau mmg debomm !

Haha~ Da mule da aku ny .

Korang tao x ? Comfirm lha xtao kan . Disebabkan aku bace novel ny lha aku jady terikut peragai Didi yg dlm novel tuhh . Sket je lha xbnyak pown . Kira ikut lha jugak tuhh kan ?

Lastly, aku sarankan belilha novel tuhhh . hehe~ Mcm aku plak yg tulis novel tuhh . Haha~ mmg aku yg tulis tpy dlm mimpi lha .

Kalau xrety bace , tegok gmbr ny . (Kalau xrety lha ekkk !) Simpan dlm otak kanan korang . Kalau xbley , tngkap gmbr ny tunjuk kat org dlm kedai buku tuhh . Haha~

smart x cover buku ny ? facebook aka mukabuku beb !
serupa ngn fb ye x ?


K lha aku nak b'chatting ngn kawan aku jappp .. bye-bye !

#Belilha Novel Yang ORIGINAL Bukan Cetak Rompak