E
M
Y
L
I
A
R
Kasut sekolah 2012
30 Dec 2011 | 0 comments

(jawab ler)


Hai korang! Amacam holiday korang? Best? Hm, tahun ni aku tak pergi mane-2 sbb ayah aku jadi business man jual durian. So, aku tercongok lha sorang-2 kat depan pintu tiap-2 hari. Haha. Forget about that.

Korang dah bace kan tajuk atas tu? Okey, good! Tadi aku pergi Manjung nak beli kasut sekolah untuk next year. Sampai kedai yg kelima kowt baru aku jumpe kasut yg nk dibeli. Huhhh, penat lha jugak. Mmg susah nak cari sbb dah hujung tahun pon kan? Sehari je lagi dahh nak masuk 2012. Lagi pon kasut yg aku cari ni JazzStar. Kan budak sekolah suke pkai kasut JazzStar, so susah lha nk cari. Ade tu mmg ade tapi tu lha saiz nye semua besar-2. Saiz 4 lha 5 lha 6 lha 7 lha 8 lha. Kaki aku bukan nye besar mne pon. Standard budak sekolah rendah je pon. Lagi pon tahun depan aku jadi budak sekolah menengah teringin lha jugak nk pkai kasut mcm dia org. Korang tahu saiz bpe yg sesuai dgn kaki aku ? Saiz 1 je. Haha. Tu pon longgar sikit. Org yg jage bahagian kasut sekolah kat billion tu pon gelak kat aku. Jahat betol dia ni. Haha. Okey lha saiz 1 pon kan? Daripada takde saiz. Tapi kasut tu line hitam tak cantik sangat klau merah cantik lha jugak. Hm, okey lha aku nak citer tu je. Tak best cerite ni? Who cares? Nobody right? Okey, papaiiii!