E
M
Y
L
I
A
R
New blogskin
19 Dec 2011 | 0 comments



Hello stalker ? For your information this is first time aku buat entry guna blogskin. Wah, best gila lha. Pada yang dah lama guna blogskin tu ajar lha sikit macam mana nak edit bagi cantik. HEHE. Aku ni pon edit main bedal je. Maklumlha budak baru nak belajar. Yang jadi tu jadi lha tapi kalau yang tak jadi tu aku delete balik. Okey lha kan? Tapi aku takde semangat nak test for the second time sbb aku tahu memang takkan jadi. Buang masa je kan? Ni pon aku saje-saje nak taip kalau tak jangan harap lha. Aku ni kan pemalas sikit. Bab edit blog aku memang suke tapi blog sendiri lha. Kalau nak suruh tolong edit tu tengok mood dulu lha. Kalau baik, boleh lha. Okey sekarang ni aku nak tanya korang, COMEL tak blog aku? HAHA. *tak comel pon aku tahu. Kalau ada yang cakap comel tu terima kasih lha ye. Nanti aku bagi present kat korang ek! Yang tak cakap comel tu, takpe lha. Aku tahu blog korang lagi comel dari aku. *muke sedih ni :'( Ape-ape pon terima kasih lha sebab sudi luangkan masa korang baca entry aku ni. Kepada blogger yang hari tu aku maki tu aku minta maaf banyak-banyak tau. Aku pon dah maafkan kesalahan kau. Kite same-same lha bermaaf-maafan. *macam hari raya pulak. HAHA. Kbye. Wasalam.