E
M
Y
L
I
A
R
Update blog PAGI BUTA
29 Dec 2011 | 0 comments



Hi, peeps! Jam menunjukkan pukul 4.13 am dan aku masih belum tido. Huh! Bagos sangat lha tuhh. Mata aku ni mengada-2 plak. Tetibe tak nak ikut arahan aku. Dari tadi asyik terbeliak je! Tapi bagos gak mata aku tak nak tutup sbb dari tadi aku tunggu nak update blog. Tapi line internet langsung takde. Sengaja nk buat aku naik angin. Relaks Emie! But now i'm fell happy coz line internet dahh kembali baik seperti biase. Yeah!!! *oppss! terlebih sudaa. Aku cadang nak join contest/GA tapi malas plak sbb kebanyakkannye diaorang buat tarikh tutup 30 or 31 Dec. Dahh nak dekat dahh pon. Klau ade yg tamat 2012, maybe aku join. Aku sebenarnye bukan nak hadiah tuhh sangat, aku saje je nak update blog join sane sini. Sambil-2 tuhh boleh lha blogwalking kat blog sape-2 yg join tuhh. Aku ni mmg rajin check blog org. Kebanyakkan nye comel-2 tapi aku tak tahu lha mne diaorg dpt ilham buat blog mcm tuhh. Tolong lha ajar aku jgk. Hehe. Aku boring lha onl pagi-2 bute ni. Mane tak nye, org lain semua tido. Aku ngn kakak aku je yg tak tido lagi. Tadi aku tengok kakak aku dahh mcm nk tido. Tapi tetibe plak dia bangun terus ambik buku kesayangan dia tuhh pastu tulis lha mcm-2. *kotak pensil aku jadi mangsa! Okey lha aku rase mata aku dah nak tutup lha, hehe. Bye-2

p/s : Bilik aku gelap gelita!