E
M
Y
L
I
A
R
Keputusan MRSM
24 Jan 2012 | 0 comments


Hello earlings! Korg perasan tak *tak perasan pon ekk? dahh lame aku tak update blog ni sbb maklum lha 3/4 hari ni aku asyik sibok dengan kereta baru aku tuuhhh. Haaa? "kereta ape?" kereta D-max. Tinggi kowt kereta tuhh. Klau tak tahu mcm mne bentuknye tengok bawah ni.... Asal berjalan je tertido sbb sejuk sangat air-cond dia. Yg abg aku ni plak pergi bukak lagu remix, dahh mcm ape jee. Takyah pasang speaker pon, dahh kuat


Yg sebenarnye aku nak bagitahu pasal result mrsm tuhh. Korg tahu kan result mrsm dahh keluar 4 hari yg lepas and hari ni baru aku nak sibok-2 update blog ni. So hari ni aku nak bagitahu lha aku dpt ke tak. Korg rase aku dpt ke tak ekkk? *pikir yg positif jgn negatif yaa
Klau nak tahu jawapannye tengok pic bawah ni ---->

#click untuk zoom in
Dahh tahu dahh jawapannye? MRSM Terendak, Melaka kan? Jauh tak dengan Perak? Jauh kan? Tu lha nama nye berdikari. Jauh-2 baru besttt!!! Spe-2 yg ade kg. ke rumah sendiri ke kat sane bagi lha tahu, kowt-2 bley singgah kat rumah korg ke kan? Bley tido sekali, HEHEH ;)) Ape-2 pon tolong doakan aku yg terbaik kat sane tauuu. Harap-2 aku bertambah pandai lha. Insya-Allah.

Tak lupe jgk kepada kakak aku Elie yg dapat tawaran ke Teknik Taiping, Tahniah kak!!!!!!!!