"bersyukurlah dengan ape yg Allah kurniakan walaupun sedikit . insyaAllah hidup kita akan sentiasa diberkati . SEMOGA EMYLIA BINTI ABD RAHIM MENDAPAT 9As+ DALAM SPM 2016 AMIN YA RABBAL ALAMIN" {}


Khas untuk semua BLOGGER!
1 Jan 2012 10:42 pm | Written by Emie Pandai Cantik Comel Baik Solehah


Hai awak, awak & awak!

Firstly, Emie nak mintak maaf sangat-2 sbb lambat ucap kat korang. Okey skrg dengar Emie nak ucap ni ehh *buat-2 je dengar walaupon tak dengar. "HAPPY NEW YEAR TO ALL BLOGGER!" *ckp dengan nada suara yg kuat. Dengar tak? Klau tak dengar tu dahh nak dekat lha tu. HAHA. Just joke! Harap klau ade salah dan silap tu jgn lha disimpan di dlm hati sbb kite kat sini nak happy-2 je, tak mao sedih-2. Tapi Emie serius ckp ni 'maaf sangat-2 klau ade buat salah kat korang tau'. * dah mcm hari raya plak. Tolong lha maafkan ekk!

Story ---->

Mlm new year tuhh Emie kluar gi Lumut ngn kakak, ibu, adik, abg & awek abg Emie. Bile smpai sane huish! tak boleh nak kate pape. Parking semua penuh! Tempat nk lepak pon penuh. Mmg ramai arr kan? Siap ade yg bwk tikar nk duduk-2 tepi laut tu. Dah mcm rumah plak. First Emie pergi Marina Island dlu baru pergi Lumt. Tapi dua-2 tempat penuh jadi kiteorg pergi cari restoran nk mkn plak. Emie order Nasi Pataya, sedappppp! Hehe. Abis satu pinggan Emie mkn tapi pelik gak selalu nye Emie tak mkn sebanyak tu. Agk nye selera mkn dah bertambah kowt. Hehe, ade chance lha nk jdi gemok klau camni. Yg kakak Emie plak mkn smpai perut dia buncit mcm org mengandung, Haha. Kesian dia. Tak abis pon dia mkn tapi perut buncit mengalahkan org mengandung anak kembar. Terok kan? 

Lepas dahh abis mkn-2 kiteorg pergi karaoke plak. Abg Emie ngn awek dia je nyanyi. Emie ngn kakak Emie tak nyanyi pon.*malu lha katekan. Waktu abg Emie nyanyi lagu english gelak je lebih bkn nye nyanyi ikut lirik tu pon padahal mne ade lirik "hahahhahahahahhaha" kat dlm lagu tu. Dia tak reti nyanyi letew! Then dahh abis karock terus balik sbb jam dah pukul 2 pagi, mmg mengantuk gile lha.

Bile balik, ayah Emie dah ade kat luar rumah dia dpt cabutan bertuah waktu pergi dinner kat tempat keje tadi *majlis makan-2 untuk org pencen. Ape lagi kiteorg terus lha bukak hadiah tu. Nak tahu ape yg dpt? Heee~ tak payah lha bagitahu. Secret!!

p/s : Jgn buat banyak tanda tanye dlm otak korg, nnti sakit plak kepala tu. Hehe. Goodnight!