E
M
Y
L
I
A
R
Beli novel baru ^^,
14 Apr 2012 | 0 comments




Hello n assalamualaikum. Sorry sangat2 sbb dh lame xupdate blog. Maklumlha busy belajar. HAHA XD. bajet2~ K-fine. Okey, aku nak bagi tao yg aku dpt cuti 4hari tp skrg dh jadi 2hari korg tao knpe? Haa, aku tao korang xtao. Takpe2 biar aku citekan. Patut nye aku balek hari khamis petang tp dsbbkan ade mesyuarat agung t'paksa blek ptg jumaat sbb mesyuarat tuhh hari jumaat. N korg taokan yg aku duduk Perak. So, klau blek lmbt makne nye aku sampai pagi hari sabtu kt rumah aku sbb dari Melaka ke Perak bkn nye dekat. Rite? 


Pada hari yg same gak ade jualan buku kat depan dewan budiman, so aku punye lha excited nak tunggu ibu ngn ayh aku smpai sbb aku nak suh ibu aku belanja beli novel tuk aku. HEHE XD. Maklumlha kaki novel mesti lha nk beli novel. Rite? K, kire2 kul 3.30p.m ibu ngn ayh aku sampai. N ibu aku bagitao yg ade jualan buku kat dpn dewan yg aku ckp tdi, die tnye "nak beli novel ke?"(call) so, mesti lha aku ckp "nak" kan? Pstu ibu aku dtglha kat asrama aku nak bwk aku kluar. Then, aku ngn ibu aku gi lha kat tempat jualan tuhh. Aku pilih punye pilih, tetibe aku jumpe novel ni "Calon Jodoh Untuk Adik" tajuk dia agk mengagumkan lha bagi aku. Tapi xsangat lha. Penulis dia name 'Areila Sahimi'. Novel dia pon dari group "KAKI NOVEL" So, aku mintx lha ibu aku belikan. Yg adk aku plak beli bku mewarna "BOBOIBOY". K, tuhh je lha aku nak cite. Hmm, minggu dpn hari selasa ngn rabu xsilap aku ade pekse sn ngn math, korg doakan aku dpt jwb ngn baik okey? K, most thx for u all! Byee~

IMissYou, Dear~ From: PG <3

Labels: