E
M
Y
L
I
A
R
Jalan-2 Ipoh
3 Jun 2012 | 0 comments


Salam sejahtera stalker sekalian ! K harini aku nak cite pasal aku ngn family aku g Ipoh tdi. Actually, aku nak g ambik abg aku kat ASTRO jee. "ASTRO"? Yee astro. Abg aku keje kat astro k, bangge sket! *klau ade yg nak t'muntah jgn kat sini k ! g toilet cepat. Tapi sebelum nk ambik abg aku kiteorg g taman kat Ipoh dlu. #berjam2 kowt tunggu abg aku. Herwww~ Oke kat sane kiteorg ade snap gmbr sket. Opsssss, sorry! Banyak sebenar nye. K jom kite g cuci mate. Jgn menjolok mate k!

comel x beg aku? HAHA XD

aku pon nk maen taman gak !

budak sengal~

aku tolong dukungkan adk aku sbb die nak maen gayut2 tuhh -.-

sambil tuhh kite makan cendol dlu~ sedappppp!

*wing*wing ;))

kakak aku --> elie

abaikan muke sengal aku tuhh. = ="

peace your!

ade budak tengah berangan :)

HAHA XD. sweetnye die bawak beg HELLO KITTY <3

ayh aku tengah layan kerenah adik aku yg nakal tuhh ><'

*kaki aku t'apung k! #HOHO

eh2, serupalha muke die ngn GORILA tuhh!

bajet nak panjat padahal !@#$%^&*

mom & dad :))

comel x aku *oke, stop perasan -'-

ni nme nye iklan gigi. HAHA XD

iklan gigi lg, xabis2!

bodek ayh nk beli pistol menan ^^,

titew maen pistol ngn kakak titew ^^,

oke tuhhh jee~ lepas beberape jam kiteorg g kedai astro tuk ambik abg aku tuh. Then, ape lg? Balek lha! Eh3, jap2. sebelum tuhh kiteorg g MYDIN kat jelapang. ala yg baru bukak tuhh. K aku sedih sgt sbb xbeli pape. Err~ Nk touching seharian jap, HAHA XD. kbye!

BTW, thx for reading.