E
M
Y
L
I
A
R
new blogskin for hurry ray year
17 Aug 2012 | 0 comments




Assalamualaikum n salam sejahtera n salam 1malaysia ! Salut ! K arini aku tak tao knpe aku rajin sangad sampai edit blog bagai !@#$%^&* k what da hell ? Are u okey emie ? Yes , OF COURSE i'm okey . Actually *ayat abg aku* , aku edit blog ni for HARI RAYA yg akan tibe luse kan ? ohhhh !!! excited nyeeee . pejamcelik pejamcelik dh nk raya . tapiii , ramadhan berlalu mcm lagu ni --->

~nyanyi samesame~

Berlalu lah sudah Ramadhan
Sebulan berpuasa
Tiba Syawal kita rayakan
Dengan rasa gembira
Anak muda di rantauan
Semuanya pulang ke desa
Ibu dah ayah keriangan

Bersyukur tak terkira
Bertukar senyuman dan salam
Ziarah menziarahi
Hulurkan tangan bersopan
Saling Memaafi
Suasana hari raya
Walau di mana pun jua
Memberikan ketenangan
Dan mententeramkan jiwa
Kuih dan muih beraneka macam

Makanlah jangan hanya dipandang
Ketupat rendang sila nikmati kawan
Penat memasak malam ke pagi
Wajik dan dodol jangan lupakan
Peninggalan nenek zaman berzaman
Asyik bersembang pakcik dan makcik
Hai duit raya lupa nak diberi

Hee, tetibe excited nk nyanyi lagu raya . eh eh , lupe plak nk bagitao blogskin yg baru ni semua b'unsurkan ONE DIRECTION tau . the important is ade LOUIS yg comel n enshemmm tuhh . kan kan ! kat bawah ni ade sket gmbr dieorg , klau rajin tengok lha ;)) byee .

p/s : esok aku bwt entry pasal raya .