E
M
Y
L
I
A
R
Crush admire me ?
15 Sept 2014 | 2 comments


Hello hello kopi dan milo ! yooo wuzzup bro . k haha excited ni dpt update blog . dah lame aku tinggalkan dunia blog ni , em dekat sethn jgk lha kot . start f3 aku rase aku tk penah update lagi . so this is the first entry of the year ! let us celebrate it with a hot storyy :D

Guys what ? emm bosan kan ayat aku ? tk interesting lgsg . em kau jgn sampai aku gune ayat bunga2 kang . tk pasal2 keluar bmt aku . maklumlah PT3 dah dekat . 3minggu je lagi emm . sabar je aku dgr mhyddn ni . dia pikir aku tikus makmal ape ? skati dia jee nk bwt experiment tk menjadi dia tuhh . agak2 ahh woi . k sorry TER-over feeling pulak . 

Em act nk cite pasal title kat atas tu ^
em first2 korg mesti dah bace title tu kan before korg bace entry membosankan ni kan ? so why korg still bace ? emm i know title dia ajet2 gempak rite ? haha . tp mmg gempak punn . emm kot . err nth lha . for me gempak lha jgk . sbb ade org admire aku , but im not really hopeful lha dgn cinta sejati dia tu . dah tahu dah penghujung dia mcm mne . tp pasal crush tu emm tu bru je lagi . aku suka kat dia bila aku tahu dia suka kat aku . before ni tk penah pun aku usha dia and tk terdetik pun dekat hati ni . sbb dia boleh dikategorikan bdk yg jahat lha jgk sbb tk silap aku dia bwt kes mase f1 ke f2 tah , dia merokok m join combact maybe ? pukul tk pasti dia included ke tk . latest dia join kelab renang kat tangki atas bukit belakang blok c tu . aku pun tk fhm ape masalah dorg . tk puas mandi kat blok ke cane ? tkde kolam renang tangki air pun jadi . aku terfikir jgk mcm mne dorg mandi ey ? bkn ke tangki tu bentuk petak ? em pelik lha . em kbat ni k lol . tp yg gelinya kannn dorg mesti kencing kat situ euwwww pastu kiteorg g mandi pkai air tu . bapak geli siaaa .kebodohan apakah yg diwarisi oleh sayangku ini haa ? k ayat mcm keling plus poyo plus pegi mampos . 

emmmm tp aku still suka kat dia sbb aku pun tk thu . name gelaran dia pun mcm haram sikit sbb tu kot dia jadi mcm anjing sikit suka sgt bwt kes . nk kluar mktb ckp , aku boleh tlg campak kau kat henry gurney ke sekolah bdk jahat kat memane jelaa . tp tkley ahh aku sayang kau . cehh hahah . bayangkan aku ckp cemtu kat depan dia . pergh pengsan aku . lol . aku yg ckp aku yg pengsan . serious talk lha aku tk penah rasenya ckp ngn dia even sekali -_________- nmpk tk betapa sweetnya kiteorg . kah kah . sweet kelabu tahi anjing kau lha kann . aku nk jumpa dia ftf pun tk penah inikan ckp mmg tk lha . malas lha k ckp pasal geng dia yg lain . same jee peragai . bajet tk isap rokok konon . dah berhenti lha . insaf lha . hotak kau lha . kencing aku jee keje korg eyy . penah pulak aku nk caya laki mcm korg . k malas nk layan . aku just terima lelaki yg boleh bawak aku g mekah n paris jeee yg lain tkde dlm list . cehh materialistik seyh aku ni . tk ku sgka tk ke duga lol . act tk kesah pun asalkn tiang dia kukuh tkde retak2 or anai2 makan dahh . muka ... emm mestilah nk handsome . ciptaan Allah semua handsome . so semua boleh terima . perangai jee yg menampakkan dia tk handsome . 

fyi , disbbkan aku terlampau DESPERATE sgt kat mamat sorg ni . cover photo aku kat phone jadi gmbr dia . haha . mne aku dpt ? tngkp gmbr ngn dia lha . k tipu jee . penah pulak aku jumpe dia . aku curi lhaa kat laman sosial dia . k skema gitu . bnyk gile aku amik gmbr dia . dri kecik smpai lha besar . full kot satu album sampai phone aku jadi berat asyik shot jee . cehh over tuhh . password pon aku gune name dia . emm nmpk tk permainannya disitu ? everyday aku sebut and type nme dia . mne tk nya aku fall in love . setiap hari bagaikan dia ade dgn aku . k ape aku merepek . pnjg sgt lha aku rase entry ni . kesian klau ade org bace . point dia just nk ckp yg aku ade crush baru jee pun . poyoo jee bwt pepnjg . bkn ade org nk bace pun . luahan hati aku , spe kesah ? sorg pun tk . nk nk crush aku ni . dia thu ke blog tu ape ? haha ni serious . lelaki mne lha nk amik peduli kejadah membosankan ni . bagi dorg buang mase buang tenaga je nk type lagi2 nk bace mmg tk ahh . main game main game main game . tk pun lepak tu jeee dorg tahu . ke isap rokok ke lumba haram ke . maklumlah bdk laki bkn syg nyawa punn . thu nk bunuh diri jee . bkn dia sedar pun ape yg dia tgh bwt . terpaksa lha aku as gf dia bagi nasihat . kah kah . ape jadah dowh aku ckp ni . mcm bodoh jee . nasihat ? gf ? loserr ! 

penat ahh , thn depan ahh sambung . bkn korg nk bace pun . hati aku pun dahh penat meluah . bnyk sgt . tk lalu nk keluarkan satu2 . bawak g otak . nk access lha itulha ini lha . banyak nau . pastu nk lalu kat urat saraf lagi . nk bawak keluar dari mulut lagi . pastu tgn nk type lagi . perghh penat siaa . emmmm ngantok lhaa . k byeee . sweet dreamm . miss you bae . kah kah . 

p/s : Ya , Allah . Jika benar lelaki itu jodohku kau dekatkan lha kami dan jauhkan lha kami dari sebarang maksiat dan tunjukkan lha kami jalan yg benar , jika bukan kau jagalah dia untuk dirinya serta jodohnya nnti . aminn .

lalalalalalalalalalalala . klau syg mcm tu lha . kena saling mendoakan . aku tkkan penah ckp kat dia yg aku suka kat dia sampai bila2 . cehh , boleh caya kee ? after PT3 , insyAllah aku luahkan kat dia . lol . ajet2 berani jee aku ni . padahal jantung bagai nak gugur dahh ni . lol . k Assalamualaikum imamku :) byeee .



a lot of LOVE from Seri Iskandar, Perak to SubangJaya, Selangor :D