E
M
Y
L
I
A
R
Lelaki Kacak
15 Sept 2014 | 0 comments





Harini rasa mcm nk bwt satu pengakuan n pengumuman pulak kan . disbbkan hati ni meluap-luap suruh update entry pasal dia . so terpaksa lha . act ni pasal sorg mamat . emm rasenya tk sesuai kot panggil mcm tu . emm lelaki kacak ? tough emm . haha . okay . 



fyi, aku kenal dia thn ni sbb dia bdk baru . dia dari mrsm kupa ? if im not mistaken . dia ade girlfriend . cantik ? tk tahu . i think cantik lha sbb taste dia semua cantik2 . emm dia toughh , handsome , pandai , aktif , pemalu sikittttt , baik em kott . aku tk kenal sgt dia senarnya sbb dia bkn classmate aku . ape kaitan classmate ke tak ? em k . klau korg nk thu aku tk ckp ngn semua laki . aku tk tahu knp . sekolah rendah okay jee . tp bila masuk mrsm dia mcm kekok sikit sbb bdk mrsm ni lain sikit peragai dia . k haha mcm mne tu ? nth lha . 




mcm mne aku kenal dia ey ? emm yg aku ingat aku kena dare ngn member aku . dia suruh aku senyum ke kenyit mata tah kat salah sorg lelaki yg tgh duduk dlm satu group . tup tup kena kat dia . haha . classmate dia kate dia kuat perasan . kay .. start tu aku usha jee dia . fun lha usha dia . dia mcm menghilangkan stress aku sbb dia mcm malu-malu arnab pastu ckp "ape ? ape ?" nmpk mulut dia je kumat kamit tp suara tk dgr punn . for me dia tinggi sgt . tk tipu lha dia baik . aku ckp mcm tu pun sbb dia tk penah KOT terlibat dgn mane2 kes since duduk kat terendak . tk thu lha kalau dia jenis yg legend tk kantoi kann emm .




aku ckp aku nk buat pengakuan kan ? emm senarnya aku nk ckp yg aku suka kat dia . k haha yg ni kelakar . gile gile nk mati . aku suka dia ? pergh mmg tk lha . klau aku ckp kat dia pun mcm dia nk percaya lak kan ? so biarlah hati aku yg jawab . poyo jeee . lol . yela emie ngaku jeee lha kau suka dia . emm susah nk ckp . sbb dia pndg aku pun sebelah mata jee . emm nth2 tk pndg lgsg . k ini deep . 




pengumumannya tkde . k aku tk thu nk ckp ape dah . aku terlampau terluka and sakit hati . k haha klau org besar bace mesti dia ckp "budak2 em tk matang" okay fine . tp serious ah , semua org yg aku suka dia suka kat aku balik tp tk lama lepas tu dia tinggalkan mcm tu jee . punca ? aku cari pasal ? aku lost contact ? aku itu aku ini ? that mean dia bkn jenis yg penyabar . mcm mne nk kahwin klau bende remeh pun susah nk handle . ceh haha . ajet2 jee .




so, malas nk type pnjg2 . dah ckp pnjg dah ni . just wanna say sorry sbb bnyk bwt salah kat kau (lelaki kacak) haha . aku mmg suka ckp lelaki tu jahat . sbb ? nth . nnti aku update lagi . hmm thn dpn kottt . thankyou for wasting your time to read this unimportant entry . 


p/s : sorry, saya sayang awak emm okay . ikhlas kot hm nth . kbyeee .