E
M
Y
L
I
A
R
Keputusan Tetap Keputusan !
30 Nov 2014 | 0 comments



Cewahhh title aku . haha mcm nk decide pasal kawin pulak . err tp entry ni mmg ade kaitan pasal kawin pun cume tk berapa sgt lha sbb aku bru 7 tahun . lol mude gilee . okay baik kau percaya jee . emm actually aku da buat keputusan untuk tidak mempunyai CRUSH mahupun BOYFRIEND untuk tahun depan dan tahuntahun seterusnya sehinggalahh aku jumpa jodoh aku yg telah ditakdirkan oleh Allah . cehhh cehhh cehhhh lol but its not funny at all okay . aku berani jamin kalau tahun depan aku ade tweet ke update status ke update entry ke pasal CRUSH or BOYFREIND dan seumpaama dengannya korg boleh mintak sorg sekupang kat aku haha . jgn risau yg jauhjauh tu aku boleh tolong postkan . tkde charge apeape . sbb sekupang jepunn apelahh sangat kann . 

emm sebenarnyakannn aku da penat menunggu org yg belum tentu jadi milik aku . dsbbkn terlampau berharap aku terlupa yg aku n dia yg aku tunggu tu milik Allah bukan milik aku . so buat ape aku nak terkejarkejar mcm perempuan tkde maruah dkt lelaki yg tk reti nk menghargai atau mungkin dia ade sbb tertentu okay nvm . tk amik hati punn . tp serius talk aku da penat merawat hati aku yg asyik luka ni jee pergh sakit dia mengalahkan pesakitpesakit yg terlantar kat hospital tuu . penat weyh penat ! org tk nmpk tp owner dia tahan jee . pergh ayat aku cewahh . tp betul lha . da bape kali aku beli plaster asyikasyik tampal sini tampal situ hancur dowh hati aku . nak beli hati baru tk mampu . aku bukan lha kaya mana pun . amal ibadat pun belum cukup untuk hadapi kiamat nnti . okay jgn terlalu over emie kawal emosi tu . lol 

er tipu laa kan tk pernah couple even cinta monyet sekali punn . opsss lupa ade org tu ckp dia tk pernah couple em entah betul entah tidak lantak dia laa . tp org tuu lha yg aku syg sgtsgt sampai tk boleh tidur . cehh haha tp betul laa aku syg gile kat dia sbb emm adela malas da nk ckp pjg coz i just want to be friend w him jee tk lebih . kalau nk menjalinkn hubungan pun raguragu jee sbb dia duduk jauh nuuuuu selangor tuu cehh sebelah negeri jee pun . tp sape tahu kann ? berlainan taman pun boleh curang inikan berlainan negeri . haish jgn dipercayai . nafsu manusia ni bahaya klau kau nak tahu . tk pernah cukup satu . laki pompn same jee .

okay conclusion nyaa aku tknk suka or admiere sesiapa pun tahun depan . erghh yg lain tlg beri kerjasama . jgn goda aku k ? haha lol i mean jgn buat muka macho n cute korg tu depan aku . nnti aku melting hancur azam 2015 aku ni . huwaa jgn cemtu eyyy . kita kan kawan . okay wish me luck for my first wish-list-2015

bye CRUSH
bye BAE
bye HANDSOME
bye COMEL
bye SEMUA