E
M
Y
L
I
A
R
Tuan Princess rindu Prince Charming
20 Nov 2014 | 0 comments



hi handsome comel cantik tembam . hoho dekat dua bulan tk update blog . em senarnya nak update mase first day balik rumah ritu mase 30 oct tp mcm malas jee kan . sbb nk update ni kena ade mood baru cerita jadi boom boom kebaboommm ! gempak dia tuhh . kalau tk hambar mcm last entry ritu yg aku ckp pasal lelaki mana tahh . okay just forget about that . 

emmmmmmm so how about ualls punya holidays planning ? mesti gempak kan ? alahh ofc leee . masyarakat banyak masa tk mcm aku busy memanjang . hoho tidur jepunnssss . ehh jgn salah anggap eh my entire family was very busy with our new bussiness . so tkde mase nak enjoy . we need to struggle to success . cewah macemm nak PT3 pulee strugglestruggle bagai . em talk about that . aku dahh tamat berperang . alhamdulillah setakat ni takde yg luka2 lagi n berharap agar 22 dec 14 ni result tk menghampakan . harap sangat dapat 10As and get pkp MRSM TAIPING . perghh serious nak gileeeee . doakan aku tau . amin amin ya rabbal alamin . emm mase kat medan perang ritu pergh jgn ckp struggle aku dahh perah otak aku sampai kering kot siap refill air lagi nak sambung perah . sakitt wuuhhhh kau tahu ape ? aku semangat study kbat untuk sains lastlast yg keluar bende basic pergh aku tk bace perghh perghh macam f tahu . sabar je aku . math pulak over kbatnya . agak2 ahh nak bagi soalan punn mahu pecah kepala aku jawab dowhh . nak bunuh ckp . nasib baik aku pecinta math kalau sains mmg aku hentam fakta yg membosankan tu . sape suka sains mmg aku tabik spring ahh kat korg tp sorry ahh aku serious benci gila korgg haha sebagai contoh hadi classmate aku emm aku mmg benci dia sesangat punss n di dunia nyata pun aku tk suka dia . lol this is true okay . hashtag base on a true story .

okay aku mmg kuat mengarut . lalalalalalalalalalala . mane pegi cerita prince charming aku ni adoi malas pule nk bercerita .

kay , prince charming aku ni terlalu hebat emm sangat hebat okay hebat dia tu mmg selalu over . mmg tk boleh nk dinafikan sbb dia sangat hebatt perghhh bravo ! bravo ! *clapclap* okay let me introduce siapakah gerangan jejaka yg da berjaya mencuri hati aku cewahh ayat tu perghh pegangpegang jgn tk pegang . lol . nama dia emm ape eyy japp emmm nth lha cane eyy nak eja ahh lupa ahh . k tu lha nama dia . haha panjang kan ? biasa lah org hebat . dia sangat macho bila bergambar tp di dunia nyata dia emm bolelaa haha . idc . dia baik ? yes or no . k duadua . dia ni baik senarnya tp dia suka mencarut even dia otp ngn aku pun . hm bkn nak bangga tp aku jarang carut and aku cepat sentap bila org carut depan aku and dia selalu ejek aku tak reti masak . pergh kuajo kuajo . aku pandai k masak sikit sikit . sebagai contoh masak air . emm pandai letteww kau tkpayah nak ejek aku jugak eyy si pembaca aku tumbuk kau karang . malas nak ckp pepanjang sbb aku nk g tidur . ala maklumlahh dah pukul 2 pagi . sape je yg hidup waktu ceni kan ? geng burung hantu banyak lee sebagai contoh aku ni haa salah satu geng tegar burung hantu . haha k abaikan . 

emm act aku rinduuu gilee gileee kat dia . kenapa ? sbb da dekat seminggu dia tk call aku :'< emm tu tkpe lagi ni tk contact langsung weyhh . macam da putus kawan . pergh jgn ah centu . aku sayang kau weyh . aku nak sgt dengar suara kau mcm dulu . rindu weyhh rinduu gilee . tolong lah faham . aku nak call kau tp em kredit due date ahh hoho malas nak topup . jimat duit nak beli barang sekolah untuk tahun depan ala maklumlah nak pindahh dahh . barang semua kena baru so i need much moneyyy . sorry tauu awakk . ni ada lagu aku ubah suai special untuk kau . jgn risau tkyah bayar tp suara back up sendiri kalau nak bayar 1k dulu hoho 

Tuhanku Kamu tolonglah hantarkan kepadanya Malaikat untuk jaganya bila ku tiada
Tunaikan semua permintaannya kerna
Ku cintanya sungguh-sungguh
Pagi petang berlumba
Terkejar-kejar masa
Cuba bina istana untuk hidup bersama
Berkelip-kelip mata paksa diri bekerja
Tapi lebih ku rela lihat senyumanmu
Ini sahaja ku mampu demi menjaga kamu Ku tambahkan satu doa untuk kamu
Benar ku menyedari kini ku menghadapi Segala yang ditakdirkan untuk hidupku
Maafkanlah diriku kerna melukakanmu
Terpaksa ku melangkah pergi
Meninggalkan kamu
Ini sahaja waktuku di dunia menjagamu Ku tambahkan satu doa untuk kamu
Sampaikanlah rinduku padanya Agar dia sentiasa sempurna
Bawalah cinta kita
Terbang bersama ke syurga


terimakasih sebab tolong nyanyikan . okay sila tinggalkan comment anda cehh haha . okay bye . 

rindu serindu rindunya aaaaaa 

kahkah my anaconda dont my anaconda dont

emm jujurlah syg aku tk mengapa biar semua jelas tk berbeda jika nanti aku yg harus pergi kuterima walau sakit hati

lol lol lol bosan dowh mari menyanyi bersama emie comel .

jangan kau menangis meratapi aku 

rambut stylo mylo tapi sebenarnya POYO

dont stop the music

knock knock talk talk

rasa sayang hey rasa sayang sayang hey

because you know im all bout that bass bout that bass

can i have your daughter for the rest of my life say yes say yess .

okay stopstop BYE .